holla ^_^ welcome tho my blogger , ta suke bace tapya gedik nuc stalker blog i okeeyy , if suke follow lha kay iloveyouusoomuch

♥tenggs cuz sudy stalker blogger i , iloveyouusoomuchh♥

♥D'SETIAP KATA PASTI ADA KEISTIMEWAAN DAN D'SETIAP GAMBAR JUGA PASTI ADA KENAGAN ♥

♥ izinkan aku mencari kehidupan aku yang sebenar-2nya yang hilang dan gelap tanpa cahaya :'( ♥

muhammad azrin azmi , terima kasih awak :)



assalamualaikum muhamad azrin azmi , salam takziah dari saya atas pemergian abe yang dahulu saya kenal seperti digamba nie dia baik dia ta bodoh sebab dia seorang yang penyayang . saya sayang sangat-2 kat dia sebenarnyaa saya pernah jatuh hati kat dia sumpaa saya pernah jatuh hati kat dia pertama kali bertentangan mata betol-2 kat kedai mamak al fariz tapi dia banyak tipu saya tapi saya cuba mula-2 lenyap perasaan saya toh kat abe nie tapi saya cari juga dan ia jumpa apabila dia sanggup sarungkan sweater dia untuk aku dalam wayang sedangkan dia sejuk kesejukan ya allah time toh terasa aku tank lepas pelokan dari dia :") tapi apakan daya hati aku cuma aku dan allah swt yang mengetahui , kenapa aku bodoh ta luahkan jea kat dia ? hm aku ta sanggup lukakan hati dia sebb dia ta setanding dengan aku , dia baek aku jahat aku jujur aku smoke kaki function lepak dengan lelaki ramai kawan lelaki semue aku takod dia ta selsa dan mmg dia ta selesa sebb itu aku tank dia ada perasaan dengan aku , bila aku pindah orang yang pertama aku bagitahu dia tapi mesti dia ta tahu kan hihi dan selepas aku pindah fb yang aku selalu stalker fb dia hihi mesti dia ta tahu juga kan sampai lah dia selalu pertikaikan alif bekas cicit aku toh , aku tank lah bahas kan pasal dia sebb aku dah tank ingat sape dia tapi mungkin abe tade kat situasi aku mmg lah blog twiter fb semue pasal dia sebb aku dah lama ta on twitter lama ta update blog dia sendiri kata yang dia selama nie disia-2 kan ta sangka pulak kalau rasa disia-2 kan minta maaf lah tapi hati manusia sape yang tahu biar lah orang jugde kita sedangkan dia ta tahu apa yang kita rasakan lagipon abe yang aku pernah jatuh cinta sayang dulu dah mati sekarng yang ada azrin yang baru :) apa-2 pon kenangan dengan abe yang lama amat aku hargai w'kumsalam