holla ^_^ welcome tho my blogger , ta suke bace tapya gedik nuc stalker blog i okeeyy , if suke follow lha kay iloveyouusoomuch

♥tenggs cuz sudy stalker blogger i , iloveyouusoomuchh♥

♥D'SETIAP KATA PASTI ADA KEISTIMEWAAN DAN D'SETIAP GAMBAR JUGA PASTI ADA KENAGAN ♥

♥ izinkan aku mencari kehidupan aku yang sebenar-2nya yang hilang dan gelap tanpa cahaya :'( ♥

assalamualaikum dan hai 4 may :)


assalamualaikum dan hai 4 may dan selamat hari jadi sayaaaaaaang :* hihi dah besar kan dah 19 alhamdulillah aku masih berpijak dimuka bumi allah swt nie . semoga aku mampu harungi dugaan allah swt satu persatu aku percaya hikmah itu ada . azam aku kali nie even tade kek dan ta disambut oleh family aku :'( mungkin sedih tapi aku faham dorang busy dengan undi pru 13 , aku azam yang aku nak berhijab insyaallah kedua azam aku untuk terus maju dan tank mundur serta berpaling kebelakang sebb itu yang buad kan aku lemah . TERIMA KASIH kepada para kawan sahabat aku yang wish dan kesemuanya wish suruh aku senyum tank sedih-2 sentiasa happy rupa-2nya selama nie aku diselubungi dengan kesedihan dan nak tahu apa yang buat kan aku bangun dari bayangan-2 AMINUR HAKEEM B AB RAHIM beri kata semangat kat aku supaya aku sedar dari segala kejatuhan aku dan dia pesan jangan berpaling kebelakang lagi terima kasih dan dia update twitter " alhamdulillah dia faham " yea awak saya faham yang kebahagian saya bukan dengan awak terima kasih awak . kepada sahabat aku yang sentiasa disisi aku dengar segala kesedihan kedukaan aku iaitu fatin nur nabiela binti rahman :) dia yang memahami aku dan dia ukirkan dilirik yang dia cipta terima kasih sahabat :') dan muhamad alif hakim sahabat aku juga terima kasih kerna sanggup belikan aqira tedy purple kat gamba toh untuk saya , saya hargai sangat awak <3 . terima kasih semueenyaaa saya hargai sesangat