holla ^_^ welcome tho my blogger , ta suke bace tapya gedik nuc stalker blog i okeeyy , if suke follow lha kay iloveyouusoomuch

♥tenggs cuz sudy stalker blogger i , iloveyouusoomuchh♥

♥D'SETIAP KATA PASTI ADA KEISTIMEWAAN DAN D'SETIAP GAMBAR JUGA PASTI ADA KENAGAN ♥

♥ izinkan aku mencari kehidupan aku yang sebenar-2nya yang hilang dan gelap tanpa cahaya :'( ♥

DEJAVU :*


DEJAVU HATI SAYA :* ini laaah sweet moment sise family dan classmet aku :) nak tahu yang mane classmet aku toh picture belah kiri gamba dua yang bawa start dari " bidin . kecik a.k.a anip . aliff . najmi . rizal dan seorang bunga peneman saya sya yang pakai tudung hitam toh :) yang gamba belah kanan yang kami bertiga toh yang comel molek belah kiri toh mentor dan letcure sise sporting kan kami semue . haha yang gambar tengah-2 toh pulak ada dua letcure kat situ hahaha see ta tahu mane satu letcure mane satu student aku happy dalam family yang sporting mcm niee korang mmg the best FRIEND UNTIL JANNAH INSYAALLAH :)