holla ^_^ welcome tho my blogger , ta suke bace tapya gedik nuc stalker blog i okeeyy , if suke follow lha kay iloveyouusoomuch

♥tenggs cuz sudy stalker blogger i , iloveyouusoomuchh♥

♥D'SETIAP KATA PASTI ADA KEISTIMEWAAN DAN D'SETIAP GAMBAR JUGA PASTI ADA KENAGAN ♥

♥ izinkan aku mencari kehidupan aku yang sebenar-2nya yang hilang dan gelap tanpa cahaya :'( ♥

kau maha mengetahui semuenya :')


kau maha mengetahui semuenya :') aku tersungkur didalam kegelapan dunia aku menagis kerana keletihan hanya aku mampu berserah kepada-NYA kerana dia yang mencipta hati kita dan dia tahu setiap hati detik kita berkata tipu macam mana senyum palsu macam mane pon diriak nuka tapi hati kita hanya DIA yang mengetahui , aku ingin kan senyuman walaupon sekejap tidak salah kan untuk aku tersenyum disaat aku jatuh aku tahu aku mampu tapi aku tidak mencuba insyaallah segalanya akan terukir :') dan aku akan tersenyum sebegini :') 


insyaallah :') one day