holla ^_^ welcome tho my blogger , ta suke bace tapya gedik nuc stalker blog i okeeyy , if suke follow lha kay iloveyouusoomuch

♥tenggs cuz sudy stalker blogger i , iloveyouusoomuchh♥

♥D'SETIAP KATA PASTI ADA KEISTIMEWAAN DAN D'SETIAP GAMBAR JUGA PASTI ADA KENAGAN ♥

♥ izinkan aku mencari kehidupan aku yang sebenar-2nya yang hilang dan gelap tanpa cahaya :'( ♥

whatthefuckkkk !!!! :'(


aku ta sangka yang dia akan coup dengan musuh ketat aku , ya allah :'( anel coup dengan jaja , jaja ulang lagi sekali jaja :'( tade sape boleh sayang anel kenapa anel jatuh kat tangan kau ja :'( kau dah lah kaki gamee jangan lah sakit kan hati anel ja , kau back off lah dari life dia ja , aku mohon sangat ja jangan lah lukakan hati anel ibu dengan adek-2 . ya allah menyesalnya aku stalker fb anel tadi kalau ta aku takn down sampai mcm nie sekali . apa sebenarnyaa ja kau nak ja ! even aku dengan anel dah lame break tapi anel tetap terpahat kat hati aku ja . back off lah ja dari life dia ja ! melutut kat kau ja . jangan lah lukakn hati dia ja , :'( 

even aku dengan anel dah 5 tahun break aku tank dia mencintai orang lain selain aneleyra yang duluu :'( if ada pon bukan kau ja , aku rela lepaskan dia kat orang lain tapi bukan kauuu ja ! bukan nur faizah binti ghazali bukan KAU !!!!