holla ^_^ welcome tho my blogger , ta suke bace tapya gedik nuc stalker blog i okeeyy , if suke follow lha kay iloveyouusoomuch

♥tenggs cuz sudy stalker blogger i , iloveyouusoomuchh♥

♥D'SETIAP KATA PASTI ADA KEISTIMEWAAN DAN D'SETIAP GAMBAR JUGA PASTI ADA KENAGAN ♥

♥ izinkan aku mencari kehidupan aku yang sebenar-2nya yang hilang dan gelap tanpa cahaya :'( ♥

usrah time :) * terlalu banyak dugaan

pasal usrah aku , hmm aku malas nak story lelebih laah buat sakit hati soo aku story sikit korang just usha lah gamba-2 nie okeeeyy . kiteorang punya usrah kat taman rekreasi setapak ont taikim tahu dokk ? ta tahuu tohhh dduk diam-2 laah yeaaa just bace jea apa aku nak tulis niee . aiceeehh , hahaha . okeey no have idea macam mane ehhh ha ! okey camne story diaaa dah sampai jeaa taman tohh sumpa ya allah kotor teramat macam mane lah dorang jage kan ishish mestie ta jage kebersihan mmg wajib lah kan kiteorang nie bersih kan . sooo letcure kiteorang bagi kat drive bas toh 100 sebagai deposit dahulu . soo blablablabla kiteorang habes buat keja dekat pukul 11 mkan semue , dah siap semue snap-2 gamba laah kan sane sini pose sana sini hahahah dah macam photoshoot da katanyaaa kannnn :P , then balek driver bas bodo nie bawa pergi rumaharwah p.ramlee sooo dah usha-2 semuee balek tuttuttt ada probleem mao tahu dak apak si problemnya . mai kamek kasih tahu dek kitak sik . ha ! kan dah kua bahsa sarawak driver bas bodo toh kata yang miss kiteorang bagi 50 jeaa ta 100 . kamek sik kata nadai dia toh bilangi nadai bagi sik dia . aku dah pening wehhh then dah bising semue tutttut pakccik sound aku , hahah ituuuu tidak sik blaaa . sumpaa lawak ( dialog dirahsiakan ) cehcehh dan-2 dirahsiakan sebenarnya malas nak typee nak cerita kunk panjang sooo sape yang tahu toh okey laah semue dah risau tengok akuu hah senyum bagai insyaallah aku okeey . soorry lah aku dididik untuk hormat orang yag hormat aku tapi bukan dididik untuk hormat orang yang hanya reti pijak maruah aku . #takethisnote ! SOOO sekian-2 semue dia ambek bas pv13 hahah mmg kena menghadap kat muka dia lah insyaallah aku hanya takot pada ALLAH SWT sahaja . nak usha ta gambaa mehh jum-2 boiii muaaah sikit :* 




our usrah letcure miss nurhafizah <3



usrah sec 16 tamat sudaahhh :'( sobbsobb sedihnyaa ada banyak gamba tapi memory lagi satu hihi sorry kenangan yang susah untuk dilupakan :*