holla ^_^ welcome tho my blogger , ta suke bace tapya gedik nuc stalker blog i okeeyy , if suke follow lha kay iloveyouusoomuch

♥tenggs cuz sudy stalker blogger i , iloveyouusoomuchh♥

♥D'SETIAP KATA PASTI ADA KEISTIMEWAAN DAN D'SETIAP GAMBAR JUGA PASTI ADA KENAGAN ♥

♥ izinkan aku mencari kehidupan aku yang sebenar-2nya yang hilang dan gelap tanpa cahaya :'( ♥

setengah hari spenttime bersama :*

hahaha apa maksud setengah hari spenttime bersama ? ha ! lailai nak story nieee setengah hari toh dari pukul 5 sampai lah pukul 1.30 am lama kann naek kebas seluruh badan aku nie . okey lailai aku storry ehhh sebenarnya hari jumaat toh nak shoot video tetang aku sebb sekali lah nunu dengan fyza shoot video dorang yang spenttime dengan aku nak tahu sape ? mestie laah cicit pendek aku nie muhammad alif bin zulhaimi . hahah nak sangat teman soo dia ikut laah then shoot sekejap semue dorang pon nak balek aku boring aku ajak laah cicit aku pergi putrajaya dia pon on jeaa , then gerak sane pergi pusing-2 pasar malam jap dan pusing lepak kat jejantas putrajaya lepak snap semuee masuk airkejap hahahh dan-2 nak shoot gamba aku gamba cicit aku yang penuhh then dari putrajaya gerak shah alam pulak lepak dengan mmbe-2 moto GP dia fuhhh mmg jem otak ohh dari bb kea pavy then kea putrajaya then shah alam -,-' hahhaha apa-2 pon happy thankss laaah sengettt :P ily cicit 






at pavillion 



serious gambar aku nampak gemok tapi dia bolehh bantai lock gambar nie kat cameraa . ishh . hahah




at putrajaya :) 

shah alam dengan bb kami ta snap gamba sebab face serabai apa-2 ponn iloveyouuu allll :* muahmuahhh
bawa nie videooo gila-2 kami :) 



ini lah video kami ada gambar kami berenam tapi itu laah ta bule nak masukkan kat sini ta bule nak bace code diaa haih sayangnya  -,-