holla ^_^ welcome tho my blogger , ta suke bace tapya gedik nuc stalker blog i okeeyy , if suke follow lha kay iloveyouusoomuch

♥tenggs cuz sudy stalker blogger i , iloveyouusoomuchh♥

♥D'SETIAP KATA PASTI ADA KEISTIMEWAAN DAN D'SETIAP GAMBAR JUGA PASTI ADA KENAGAN ♥

♥ izinkan aku mencari kehidupan aku yang sebenar-2nya yang hilang dan gelap tanpa cahaya :'( ♥

mcd last night :*


semalam lepas aku pergi jogging dengan mama abah adek aku lepas toh pergi jalan tar jejalan jap semue ops nak story dulu time lepak kat playgorund dengan mama , mama minta num nyssa kot-2 aku ta bawa fone lagi kea apa-2 then aku cakap lah ambek lah num alef mama tanya sape tohh akuu just errrr . hahah mama cakap amboii budak mana aku cakap lah serdang semue laah then mama aku cakap elok-2 semue pandai jage diri . hahha habes lah alef lepas nie mama cari you jealah . hahaha then abah anta balek ruma pv then otp dengan alef jap dah otp semue tutuuttt dia ajak kua ? aikk . biar betol dia nie semalm kata penat then dia tanya lagi nak kua ta ? haha aku ponn takesa on jealaah soo utututututt dia naek keta patut lah lambat . hahhah pehh panas baran juga dia bawa keta kan ushushh sebaek aku calm down kan dia semue then lepak mcd hahah tade motif lepak situ semue lepak lah sampai pukul 1 lebih then balek terus bummmmm tidoo  hahha penat sangat aku nieee :) masuk airr gak kiteorang . hahah :* 


  
boring timee :P



ini lah bila kami dah jadi gilaa . hahahha -,o