holla ^_^ welcome tho my blogger , ta suke bace tapya gedik nuc stalker blog i okeeyy , if suke follow lha kay iloveyouusoomuch

♥tenggs cuz sudy stalker blogger i , iloveyouusoomuchh♥

♥D'SETIAP KATA PASTI ADA KEISTIMEWAAN DAN D'SETIAP GAMBAR JUGA PASTI ADA KENAGAN ♥

♥ izinkan aku mencari kehidupan aku yang sebenar-2nya yang hilang dan gelap tanpa cahaya :'( ♥

lamanyaaaa aku tinggalkan -,-


sorry lah awak-2 semue saya tinggalkan blog saya nie sampai berhabuk :P hahha saya busy sikit lah semenjak niee ta stopp dengan study semua sampai ta cukup tido nak siap kan semue . hahaha sorry awww kekawan , btw terlalu banyak sangat cerita yang saya nak share story dengan korang semuee sooo jangan lahh stoppp stalker blog nie kay selalu lah usha-2 tadelah blog saya nie kesepian . hahaha :* nak tahu ta satu saya nak cakap something nie sebenarnyaa rindduuuu sangat same korang semue korang rindu aku ta ? mesti ta kan sedehhhhhhh -,- hahahah okey-2 korang usha laaah apa yang aku nak cerita selepas niee . iloveyouuu muaah pipi kanan dan kiri korang . :*