holla ^_^ welcome tho my blogger , ta suke bace tapya gedik nuc stalker blog i okeeyy , if suke follow lha kay iloveyouusoomuch

♥tenggs cuz sudy stalker blogger i , iloveyouusoomuchh♥

♥D'SETIAP KATA PASTI ADA KEISTIMEWAAN DAN D'SETIAP GAMBAR JUGA PASTI ADA KENAGAN ♥

♥ izinkan aku mencari kehidupan aku yang sebenar-2nya yang hilang dan gelap tanpa cahaya :'( ♥

aku ta sangka semue nie terjadi :'(


RELAY NIE HANCUR ? hancur berderai kerana seorang sahaja hanya seorang sahaja wehh . aku ta sangka mnde nie akan terjadi dan aku tank mnde nie terjadi ! tapi kenapa kenapa mnde nie yang terjadi berkecai persahabatan yang terjalin kau nak sangat kan okeeey aku buad ! back offf from my life BLA ! aku tank kau muncul dalam hidup aku lagi FIKRY read my lips BACK OFF ! kau ingat apa yang kau buad semue nie aku boleh cair omg kepala APAK kau ! aku tade perasaan langsung lah kat kau seda lah sikit tapya nak angan-2 tinggi laaaah . kau dengan dunia aku berbeza laah alalala bajet abg-2 kan soo pergi mampus lah dengan kau punya abg-2 aku elok-2 dah tank fuck orang nie nalaaa punya aku bagi jari tengah aku kat muka kau FUCK ! aku paling benci bila tengok lelaki game perempuan dan ta hargai perempuan weh kau dah boleh campak lah anu kau toh jao-2 bullshit ! -,-