holla ^_^ welcome tho my blogger , ta suke bace tapya gedik nuc stalker blog i okeeyy , if suke follow lha kay iloveyouusoomuch

♥tenggs cuz sudy stalker blogger i , iloveyouusoomuchh♥

♥D'SETIAP KATA PASTI ADA KEISTIMEWAAN DAN D'SETIAP GAMBAR JUGA PASTI ADA KENAGAN ♥

♥ izinkan aku mencari kehidupan aku yang sebenar-2nya yang hilang dan gelap tanpa cahaya :'( ♥

lailai nak story sikit :)


hahaha dah lama aku suruh dia beli baju lengan panjang warne putih niee . dandan lah pulak dia boleh pakai baju niee , dia kata dia dah lama beli tapi baru sekarang pakai bongok lahh kau nie abe :P hahahha kan dah kenaaa upsss sorry nnte raya saya minta maaf ehh hahahah , btw awak chomel pakai baju nie sebab apa saya suka sebab warne dia chomel dan suci :) hahah pape pon kira baju putih nie pengganti baju warne merah yang hilang toh lah kan good-2 . hahah jage lah elok-2 okey baju toh jangan bagi sampai hilang :P apa-2 hope kita jadi bestie until forever okeeey :V bye tc