holla ^_^ welcome tho my blogger , ta suke bace tapya gedik nuc stalker blog i okeeyy , if suke follow lha kay iloveyouusoomuch

♥tenggs cuz sudy stalker blogger i , iloveyouusoomuchh♥

♥D'SETIAP KATA PASTI ADA KEISTIMEWAAN DAN D'SETIAP GAMBAR JUGA PASTI ADA KENAGAN ♥

♥ izinkan aku mencari kehidupan aku yang sebenar-2nya yang hilang dan gelap tanpa cahaya :'( ♥

cicit akuu :')


haha mai sini meh aku nak story pasal cicit aku sorang nie ehh cicit aku sorang jea tade ramai ponn dan aku moyang or sweet oyang dia :) hahah dia nie lah ngek pergi bagi panggilan nie . dia kata aku pendek ehh hello sedar lah sikit yang awak toh pon pendek jugaa laah kan soo jangan cakap oyang jea kaay btww thanks cuz make me smilee bila i tenga sedih kea apa . i denga you ada gf kan hope happy kay with your gf apa-2 pon you are my thebest cicit osh ! jangan tinggalkan oyangg awww senget pendek kecikk :P hahahah boii :')