holla ^_^ welcome tho my blogger , ta suke bace tapya gedik nuc stalker blog i okeeyy , if suke follow lha kay iloveyouusoomuch

♥tenggs cuz sudy stalker blogger i , iloveyouusoomuchh♥

♥D'SETIAP KATA PASTI ADA KEISTIMEWAAN DAN D'SETIAP GAMBAR JUGA PASTI ADA KENAGAN ♥

♥ izinkan aku mencari kehidupan aku yang sebenar-2nya yang hilang dan gelap tanpa cahaya :'( ♥

ta habis-2 nak facetoface !

penat lah asyik nak facetoface jeaa benda dah lama lepas kan sudah-2 lah toh aku penat dan benda nie buat aku semak kepala lah . Korang boleh back off dari life aku ta ! aku ta hargai ta kenang jasa korang wehhh selama niee sapa ta kenang jasa sapa aku kenang sangat jasa korang tapi bila mcm nie korang desak dan terlalu paksa aku weh sape ta tertekan kalau cenggini weh ini bukan caranya untuk paksa aku balas budi korang selama nie aku minta tolong korang ! haih cukup-2 lah lepas nie aku pon dah ta duduk setapak dah so tadelah semakkan kepala korang dah dan aku pon tanak lah nak semak kan kepala aku pikir pasal korang dalam life aku . baru aku tahu mane satu nyaaa sahabat mana satu nyaaaa musibat !