holla ^_^ welcome tho my blogger , ta suke bace tapya gedik nuc stalker blog i okeeyy , if suke follow lha kay iloveyouusoomuch

♥tenggs cuz sudy stalker blogger i , iloveyouusoomuchh♥

♥D'SETIAP KATA PASTI ADA KEISTIMEWAAN DAN D'SETIAP GAMBAR JUGA PASTI ADA KENAGAN ♥

♥ izinkan aku mencari kehidupan aku yang sebenar-2nya yang hilang dan gelap tanpa cahaya :'( ♥

setengah hari cicit spenttime dengan aku :')



hahah harinie aku bangun pukul 11 wowoowowow lama kan aku tido lena tahuuu dah lama ta tido dengan bigtedy aku dengan bantal buhsuk aku awwwww sosheweet omeyy angaat :p hahah theen rupa-2nya cicit aku pon ta bangon tido lagi aduhhh acano ? then dalam pukul 12 camtho lah dia ping ! aku wowwww penat sangat lah nie mana ta nyaa tido pukul 5.30 am toh orang sambut raya cina dia pon nak jugaa sambut gong xi fai cai :* hahha layaan jealah then semalam rancang nak pergi waterworld dekat icity tohh okey lah kan tututtt mcm ramai jea sbb ahad kan :'( soo terpakse cancell sobsobbb sedeeeeeehhhhhh -,- then meet kat muzium shah alam cakap laah dataran bawah ishh cakap merepek jeaa cicit aku nie berpusing-2 aku kat shah alam toh haha then jumpaa laah lapar weh time toh , then dia ajak makan dia suruh follow moto diaa ishh rasa susah lah pulak then aku suruh dia park moto dia , aku drive hahah nak tahu dia takot tengok aku drive lalalla dia yang drive fuhhhh kiteorang cari ayam penyet kat sek 7 toh pusing punya pusing ta jumpaa then lalu jap kat waterworld toh mcm best jeaa then i merajuk kat diaa kata nak pergi jugaa haha soo pergi lah cari ayam penyet toh kiteorang ibarat dah berpuasa awwww pukul 5 buka . hahah sampai jea situ jumpa dah ayam penyet toh dah bace doa semuee suap jea nasi azan asar berkumandang ha ! batal dah puasa . hahahha makan laah semue dah habes lepak jap kat tasik nak tahu ta baby aku buat hal boleh pulak gear ta ngam pehhh seram dohhh lepak jap panas kan enjin semue so story lah pasal hal masing-2 semueee then balek dia risau nak lepaskan aku balek dengan keadaan keta aku cenggitu dia nak follow eh aku cakap tapya susahkan dia jeaa then baleeek laaah :) ta snap pon sebab masing-2 serabai haha tapi sempat snap satu picture time dia drive soo sweeet :P pape pon thanks cicit spenttime dengan i nie mestie you tido kan sayang haha tido lena kayyy flyingkishh for youu muah :* boiiii


hahha boring kan saje jeaa buli diaa , okey ketott :* missthismoment :'(