holla ^_^ welcome tho my blogger , ta suke bace tapya gedik nuc stalker blog i okeeyy , if suke follow lha kay iloveyouusoomuch

♥tenggs cuz sudy stalker blogger i , iloveyouusoomuchh♥

♥D'SETIAP KATA PASTI ADA KEISTIMEWAAN DAN D'SETIAP GAMBAR JUGA PASTI ADA KENAGAN ♥

♥ izinkan aku mencari kehidupan aku yang sebenar-2nya yang hilang dan gelap tanpa cahaya :'( ♥

welcome 2013 :)


sooo hai 2013 cepat kan masa berlalu . soo azam aku 2013 aku nak study leklok dan happy sentiasa tiada senyuman fake kaay :) haha banyak nak story malam before new year aku overnight dan sambut new year dengan buddyz aku esyad, mirul dan fakri mereka terbek wokk . hahah mula-2 jea malu thenn tadelaaah mmg masuk kepala gilaa dorang kata aku sporting hahaha ini lah akuu then aku pakai baju rtw same dengan esyad sebb dah janji esyad bestie aku yang aku story kan tohh dan tadepape yang nak story lagi so tengok lah picture niee :)