holla ^_^ welcome tho my blogger , ta suke bace tapya gedik nuc stalker blog i okeeyy , if suke follow lha kay iloveyouusoomuch

♥tenggs cuz sudy stalker blogger i , iloveyouusoomuchh♥

♥D'SETIAP KATA PASTI ADA KEISTIMEWAAN DAN D'SETIAP GAMBAR JUGA PASTI ADA KENAGAN ♥

♥ izinkan aku mencari kehidupan aku yang sebenar-2nya yang hilang dan gelap tanpa cahaya :'( ♥

my sweet friend :)


nampak ini budak ? nampak kan ! okey-2 hihi ingat ta nampak tadi dia nie bestie aku jugaaa chomel kan kawan-2 aku kata face dia macam face gurl OMG OMG ! >.< hahah face dia chomel terserempak dengan dia kat klcc time new year toh mmg sweet gilaaa . hahhaha korang nak tahu dulu aku ta layan dia awww dia hanta lah hai bape banyak kat im tadenya aku layan dan aku ta tahu lah kenapa sekrng aku layan dia pulak dan jadi bestie pulak toh dah jadi bestie birthday kami same pulak 4hb mei tapi dia 1993 dan aku 1994 alaaah tua setahun jea kn kn dia lahir pada pukul 4 dan aku 1.15 dua-2 lahir tenga pagi ishh sebok saje kan you nie .  tapi sweeeeeeet :P haha dahi i sakit time dia nak aku kat rooftop toh sebb dia suruh aku cium tangan dia sebb dia kata dia lagi tua . hahha i lupa lah biee sory-2 :V hahahah kay-2 orang tua lepas niee orang muda nie salam cium tangan kayyy .  apa-2 pon you soo cuteee bieee <3 takecareee and nice to know youuu gedikkk . hahahaha loveyouuu