holla ^_^ welcome tho my blogger , ta suke bace tapya gedik nuc stalker blog i okeeyy , if suke follow lha kay iloveyouusoomuch

♥tenggs cuz sudy stalker blogger i , iloveyouusoomuchh♥

♥D'SETIAP KATA PASTI ADA KEISTIMEWAAN DAN D'SETIAP GAMBAR JUGA PASTI ADA KENAGAN ♥

♥ izinkan aku mencari kehidupan aku yang sebenar-2nya yang hilang dan gelap tanpa cahaya :'( ♥

aku undur diri untuk selama-2ya :')


kalau ini laah ditakdir nya tuhan . aku redha dan aku faham segala-2 yang tertulis oleh-NYA . aku ta mampu untuk memaksa sape-2 berada disisi aku dan aku takot untuk berharap serta memberi harapan kat orang kerana aku tahu yang aku akan tetap juga rasa kehilangan . kalau ini lah ditulis oleh-NYA aku akan pergi dengan senyuman yang aku akan ukirkan seikhlas hati . walaupon apa yang aku rasa cuma aku seorang yang merasai tapi aku rasa aku akan cuba laluinya seorang diri kerana aku akan sentiasa bersedia . aku bukan lah wanita yang terlalu sempurna untuk mendapat lelaki yang sempurna . tapi aku akan tetap menunggu insan yang ditetap oleh-NYA kerana aku percaya cinta sejati itu ada . kalau aku kata aku gagal untuk harugi semua nie yea aku gagal untuk harungi semua nie aku gagal semuenyaaa . awak ia awak yang bernama muhd azrin bin mohd azmi saya tersenyum disaat awak memberi kan senyuman itu dekat saya . awak saya rasa saya gagal untuk sempurna kan hari awak dengan senyuman kerana saya bukan lahh insan yang akan ditulis dalam kehidupan awak untuk memberi senyuman kepada awak . awak jaga lah diri yea :') surat yang saya bagi toh ada lah ikhlas daripada diri saya . awak lihat saya ta rep dan pick up fone awak semue itu menandakan saya lupa kan awak ? :) awak apa yang saya buat saya takan bagi tahu sape2 kerana saya tahu ia akan merimaskan orang . apa yang saya tahu hanya saya sendiri yang memahami nya :') tapelaaah apa yang awak ingin kan text malam tadi akan saya turuti segala-2nyaa . saya yang sepatutnya minta maafkan kat awak kerana wujud dalam life awak . saya susahkan awak semue . :') issh jahatnya saya hmmm terima kasih atas segalanyaa . saya akan cubaa even susah :') selamat tinggal awak . jage diri lepas nie tade da orang nak suruh awak makan ubat kalau magrain awak datang . lepas nie tade sape nak suruh awak senyum , saya harap awak mampu buat semue itu kaay awak :')  assalamualaikum .