holla ^_^ welcome tho my blogger , ta suke bace tapya gedik nuc stalker blog i okeeyy , if suke follow lha kay iloveyouusoomuch

♥tenggs cuz sudy stalker blogger i , iloveyouusoomuchh♥

♥D'SETIAP KATA PASTI ADA KEISTIMEWAAN DAN D'SETIAP GAMBAR JUGA PASTI ADA KENAGAN ♥

♥ izinkan aku mencari kehidupan aku yang sebenar-2nya yang hilang dan gelap tanpa cahaya :'( ♥

aku gagal sekali lagi ;'(



aku gagal semuenya sekali lagi :'( aku dah buat seseorang yang sentiasa disisi aku untuk benci aku :') ya allah aku harap aku mampu bertahan segala cubaan yang telah engkau berikan ini ya allah . sekali lagi aku buad orang untuk benci aku . even apa yang aku buat nie untuk kebahagian orang :') aku rasa ini jalan yang terbaek . hihi KORANG-2 kalau sape yang bace blog aku nie yang sempat aku dlte or jadi kan draf korang tahukan betapaa sayang cintanya aku kat SIDIA yang satu collage dengan aku lagi satu course aku dengan dia . dia kata dia ta penting bagi aku kalau ta penting tadelah dalam fone masih ada pasal dia dalam lappy masih ada pasal dia . dalam blog masih ada pasal dia cincin macam-2 lagi laah tapi tapelaah hihi tapi kan kali nie saya ambil tindakan untuk jaokan diri saya dari dia :'( aku harap korang sokong dan selalu support saya yeaaah . even skrng pon dia dah mmpu untuk berlainan dengan saya , saya redha . macam mana saya cuba untuk lupakan mak , lupekan soleh lupekan semuenyaaa . aku cubaa walaupon perit assalamualaikum kawan-2 :') doakan kaay aku mampu untuk harungi semuenya dngan senyuman