holla ^_^ welcome tho my blogger , ta suke bace tapya gedik nuc stalker blog i okeeyy , if suke follow lha kay iloveyouusoomuch

♥tenggs cuz sudy stalker blogger i , iloveyouusoomuchh♥

♥D'SETIAP KATA PASTI ADA KEISTIMEWAAN DAN D'SETIAP GAMBAR JUGA PASTI ADA KENAGAN ♥

♥ izinkan aku mencari kehidupan aku yang sebenar-2nya yang hilang dan gelap tanpa cahaya :'( ♥

hari ahad terakhir 2012 mengajar aku segalanya :)


Alhamdulillah . nampak ta nampak ta aku senyum ? senyum lega ehh sebelum toh aku mulakan update aku nie dengan bismillah irohman irohim :)  hai awak semue feeling sad ? just turn the page and start A BRAND NEW DAYS :) jyeaaaah hari ahad iaitu hari semalam dan last bagi 2012 ia mengajar aku erti berfikir sebelum menerima seseorang untuk menjadi seseorang dihati aku dan dikehidupan aku :) dan semalam malam mengajar aku lebih bersabar dan sentiasa tersenyum disaat apa yang berlaku dan semalam juga mengajar aku lebih tidak terlalu berharap pertolongan orang lain melainkan diri sendiri sahaja yang mampu menolong diri kita sendiri :) alhamdulilah . hihi noww harinie hari terakhir dalam bulan 2012 aku update status :) sooo tunggu aku update status penutup bagi 2012 okeeey btww nak tengok wajah aku yang betol-2 senyuman ikhlas :) 

|
|
|
V